Haminan seudun Vihreät ry:n hallitus 2024
Puheenjohtaja Sakari Kainulainen
Hallituksen jäsenet: Sini Lavastre, Tiina Ahtola, Katja AndrejevPekka Autio, Aarni Ahtola, Elisabeth Elli Unger ja Tarja Uusitalo.

LUOTTAMUSTOIMET:

Kaakkois-Suomen vihreiden piirihallituksessa kaksivuotiskaudella 2023-2024 Haminan seudun Vihreitä edustaa Elisabeth Unger ja varaedustajana Sakari Kainulainen.

Haminan kaupunginvaltuustossa 2021-2025:  Katja Andrejev ja Aarni Ahtola, varalla Elisabeth Unger ja Katja Räsänen-Risu.

Keskusvaalilautakunnassa 1. varajäsenä: Juha Kylmälä

Hyvinvointivaliokunnan jäsenenä: Katja Räsänen-Risu, varajäsenet Aarni Ahtola ja  Elisabeth Unger

Kasvatus- ja koulutusvaliokunnan jäsen: Katja Andrejev, varajäsen Elisabeth Unger

Virolahdella
Jari Jokisalo, keskusvaalilautakunnassa ja Olli-Pekka Säde Klamilan vaalilautakunnan varajäsenenä.

Kymenlaakson aluevaltuustossa (2022-2025) Katja Andrejev

Etelä-Kymenlaakson koulutuskuntayhtymän yhtymäkokousedustaja Sakari Kainulainen, varalla.

Kaakkois-Suomen vaalipiirin Vihreä kansanedustaja eduskunnassa (2023-2027):
Hanna Holopainen, hanna.holopainen@eduskunta.fi.